onsdag 23 maj 2012

Den har anlänt!

Idag mår jag mycket bättre och känner inte av några förkylnings symptoner. Och slemmet i halsen verkar har försvunnit för gott! En annan bra nyhet är att Lucys klösträd har anlänt!


Lådan var mycket mindre än vad jag förväntade mig! Men den är sjukt tung! Undrar verkligen hur den stackars leverantören lyckades få upp denna för två trappor! Det blir spännande att öppna den sen och bygga ihop den! Hoppas nu bara det är den vi köpte, haha!

Jag var även ute på en halvtimmes promenad med Viggo! Och gud, vad varmt det var! Det var skönt i början när man kom ut, men efter man hade gått en kvart så kände man hur svetten trängde fram. Men trots att man kommer hem alldeles svettig så känns det skönt att ha gått lite. Jag var även ute och gick i en halvtimme igår! Ska försöka gå en halvtimme varje dag. Det blir svårt att komma ut sen efter Viggo har åkt hem, haha. Han är bra att ha som motivation! ;)

Nu ska jag ta och städa och efter det ska jag ta en härlig sval dusch!

Inga kommentarer: