onsdag 16 maj 2012

Bio ikväll

Idag är det onsdag och imorgon kommer mina föräldrar hit med Viggo.

Jag däremot har fortfarande ont i halsen. Och igår var jag sjukt utmattad och trött. Idag känns det lite bättre. Men jag har ont i ögonbrynen typ. När man kollar runt med ögonen så gör det lite ont. Jag hade det så igår också, men då misstänkte jag att det var för att jag var utmattad. Hoppa inte att det blir värre. Det skulle inte passa så bra nu när man får hit Viggo. Man kanske ligger där i högfeber, helt ensam hemma (min sambo är ju på sin distanssupport) och sen måste man ut med honom på promenad och så. Och jag vill inte heller riskera att smitta mina föräldrar som ska på semester, haha.

Ikväll ska vi även på bio! Det var riktigt längesen vi var på bio och vi brukar vara sådana som gör på bio ofta. Senaste filmen vi såg var "Rise of the Planet of the Apes" och sen var även min sambo och såg på Tintin med sin bror. Så vi ska antingen se på "The Avengers" eller Tim Burtons nya "Dark Shadows". Det blir svårt att välja!

Inga kommentarer: