fredag 20 april 2012

Idag inleds helgen

Vaknade vid tio idag och gick snabbt up! Har ätit frukost och ska snart städa! Efter det ska jag nog spela lite Monster Hunter Tri. Och sedan vid 15:35 ska jag gå till Willy:s där jag ska möta upp med min sambo och sedan ska vi handla inför helgen.

Har fortfarande inte fått något mail från min handläggare! Hon är sjukt slö på att svara! Har aldrig varit med om det förr. Okej att hon inte svara på en hel dag. Men två hela dagar? Hon borde väl kolla upp sin mail om dagen?

Jaja, ska fortsätta att städa lite!

2 kommentarer:

Katja sa...

Önskar er en trevlig helg och en trevlig Valborg! Hade ni tänkt titta på majbål? Vi ska kika här ute i Rottne tänkte vi och sen käka lite gott och se film och/eller spela lite spel :-]

Icewolf sa...

Tack detsamma! Nä, vi brukar inte gå och kolla på Majbålen överhuvudtaget. Det är inget som tilltalar oss. :)

Det låter trevligt! Vi ska också sjävla se på film och spela något, haha!