måndag 12 november 2012

Guild Wars 2 äger!

Enda sedan torsdag, så har jag inte gjort annat än att spelat "Guild Wars 2"! Det är så sjukt roligt! Det bästa online rollspelet någonsin! Jag älskar verkligen hur annorlunda det är, ifall man jämför med andra mmo-spel. Det händer hela tiden en massa kul saker i spelet som kallas för events. Helt plötsligt medan man utforskar så dyker det upp en event i närheten, t.ex man ska döda en stor boss, så kan jag, plus en massa andra bara hänga på och döda honom. Sedan dyker det upp mer och mer folk och hjälper till. Det finns en massa andra bra saker som gör "Guild Wars 2" till det bästa mmo-spelet någonsin. Man måste verkligen testa för att förstå.

Så jag och min sambo har suttit och spelat länge varje dag! Det är så svårt att slita ifrån sig, så att ibland har det hänt att man har suttit uppe hela natten.

Min och min sambos charr karaktärer!

Och imorgon så släpps det "The Sims 3 Seasons"! Det kommer att bli sjukt mycket spelande!

Inga kommentarer: