fredag 30 november 2012

Myshelg

Ahh helg! Helger kommer alltid med något gott... Godis, läsk, spel, mysstunder med min älskling... Och mera! Idag snöar det en massa. Dock inte tillräckligt för att det ska täcka allt, men ändå, det är mysigt med snöflingorna flyger runt i luften. En annan bra grej är att jag inte behöver gå till mötet nästa vecka! Eftersom min sambo ringde socialen imorse angående mötet, eftersom han undrade ifall han också skulle dit. Sedan började vår handläggare prata en massa om utbildningen och så även om mig. Tydligen så är denna utbildningen till för dem som har fyllt 25 år och jag är 24. Dock fyller jag 25 år i mars nästa år. Så de ska vänta lite med utbildningen! Gissa om jag kände mig lättad...

Sedan gick vi upp redan vid nio (Le gasp!) och hoppade in i duschen och efter det stack vi till Willys och handlade lite snabbt. Sen när vi kom hem så åt vi frukost/lunch och efter det städade jag. Och nu för ett tag sen åkte min sambo iväg till jobbet.

Jag gick även ner till källaren och hämtade upp julpyntet. Det är inte särskilt mycket pynt vi har. Vi har bara en julstake och sedan fyra-fem tomtar. Jag vill gärna ha en julstake till att ha i sovrummet.

Och just nu sitter jag och ritar lite (förutom att skriva här, haha) och dricker lite pepsi.

Myys! ♥

Inga kommentarer: