söndag 9 december 2012

Idag är det söndag och min sambo jobbar. Han jobbade även igår. Han skulle egentligen bara jobba till fredag, men det var mycket folk och de behövde lite extra personal. Det är mycket tryck nu inför jul, såklart. Som tur jobbar han bara till fyra på helger!

Ska snart gå ut med Lucy, hade jag tänkt. Så hon får smaka på lite "Winter Wonderland", haha :). Sen när jag kommer in igen, så ska jag nog städa lite snabbt och efter det ska jag nog spela lite.

Det är även sjukt hur mycket snö vi har här i Småland! Det bara kom sådär, poof! Jag tycker det är riktigt mysigt! Jag önskar dock att jag var ett barn igen så att jag kan leka i snön. Bara klä på mig vinterkläder och hoppa ner i snön och krypa runt, haha. Hade jag gjort det idag så hade folk nog undrat ifall jag är knäpp.

Jag börjar även få misstankar om att jag ännu en gång kanske har fått urinvägsinfektion... Jag är dock inte säker. Innan jag får min mens, så brukar jag alltid få denna hemska känslan av otömd blåsa, speciellt på kvällarna, lustigt nog. Men idag när jag var på toa, så kändes det ännu mer obehagligt och jag fick en sådan hemsk känslai magen och rysningar, precis som jag brukar få när jag har UVI. Hoppas verkligen att det bara är mensen som spökar! Usch...

Inga kommentarer: