torsdag 20 december 2012

Snart jul

Det är helt sjukt att det redan snart är julafton! Det känns ju som om December nyss började! Sjukt...

Jag och min sambo ska åka ner till Skåne och träffa på våra familjer. Dock blir det bara för en dag, då min sambo ska jobba redan dagen efter. Så vi åker ner och besöker hans familj och senare åker vi slutligen till mina föräldrar och stannar där till kvällen.

Imorgon ska jag även till frisören och klippa mig. Har ingen aning hur jag vill ha håret, så länge det är lite kortare än vad det är nu. Dock funderar jag på en uppklippning. Ska se vad frisören tycker imorgon.

Annars sitter jag bara och tar det lugnt. Har städat idag och just håller jag på att tvätta kläder. Sen slutar gubben vid sju och då ska vi åka och handla lite. Stackaren jobbar hårt nu i December då det är mycket kunder. Men han är så duktig så! Han säljer riktigt mycket och har även nyligen lyckats sälja ett demoexemplar av en tv (sådana som står framme för uppvisning i affärer). Det ska tydligen vara rätt svårt att sälja sådana. Men det är ändå självklart då folk vill ju ha helt nya tv:n. Men min sambo lyckades sälja en och fick mycket beröm av kollegor och en klapp på axeln. Är stolt över honom!

Inga kommentarer: