lördag 29 december 2012

Lördag idag


Idag är det lördag, men det känns verkligen inte så... Antagligen är det för att min sambo jobbar idag. Han skulle ha ledigt imorgon, men chefen undrade ifall han kunde komma in och jobba i fyra timmar. Stackaren får aldrig ledigt... :(

Fick även ett nytt tangentbord idag som jag hade beställt! Min gamla var inte bra längre. Knapparna kändes fettiga och konstiga, trots att de var rena. Och efter att jag hade plockat av knapparna och satt dit dem igen för rengöring, så blev knapparna sega att trycka på. Så jag har köpt en ny! En Logitech k360! Den ser riktigt snygg ut och knapparna är riktigt tysta och härliga att trycka på. Den är även trådlös.


Sen har jag även beställt nya högtalare, som förhoppningsvis kommer nästa vecka. Det kommer att bli riktigt nice att sitta och spela med nytt tangentbord och högtalare som även har bas. Ikväll så ska vi även på bio och se på "The Hobbit"! Det var längesedan man var på bio, så det ska bli kul :).

Inga kommentarer: