torsdag 27 december 2012

Shoppat!

Phew, idag har jag varit på stan och shoppat loss för de pengar och presentkort som jag har fått i julen. Jag åkte först till Grand Samarkand och kollade inne på H&M. Målet var att jag skulle köpa en ny BH, men det blev två nya BHar, haha. Sedan en ny tröja, nya strumpor och två par nya leggings. Helt plötsligt så ringde min sambo och sa att han hade lunch och var på väg till MacDonalds. Sedan gick jag till MacDonalds och mötte honom där. Det var skönt att få se honom så pass tidigt. Dock efter ett par minuter så var han tvungen att gå tillbaka till jobbet. Stackaren var lite yr och kände sig smått krasslig. Jag hoppas bara inte att han har blivit smittad av influensa när vi var på besök hos familjen i julen.

Efter det gick jag till Toys R Us, för att kolla ifall de hade några figurer från "My Little Pony" som man kunde köpa. Det fanns "My Little Pony" leksaker, men bara väldigt lite och inget som intresserade mig. Sen efter det gick jag till Arken Zoo och kollade lite och efter det åkte jag in till stan igen. Väl där ville jag kolla ifall man kunde hitta något annat kul att köpa för resten av pengarna. Sen kom jag i tanke om att jag ville köpa något till min sambo. Han fick ingen julklapp av mig i år då jag inte hade några pengar. Så han ska få en lite sen julklapp :). Plus att han har haft det lite jobbigt och stressigt i julhelgen på jobbet, då det har varit mycket folk. Så jag tycker att han förtjänar en present! ♥

Nu är man då äntligen hemma igen... Har ätit lite filmjölk och packat upp mina saker. Nu ska jag bara ta det lugnt och spela lite, ahh...

Inga kommentarer: