söndag 16 december 2012

Slö söndag

Sitter här och slösurfar på denna gråa och dimmiga söndag. Gubben jobbar och jag sitter här och har ingen aning vad jag ska hitta på med. Finns så mycket som jag är sugen på att göra. Som t.ex. att se på film, spela något på datorn eller spela något på X-box 360:n eller även rita lite. Känner mig helt vilse, haha.

Jag har förresten vunnit i en tävling! Det var riktigt längesedan då jag vann något senast. Det var en tävling av Gamereactor (svensk spelsida) där man kunde vinna senaste "Hitman Absolution" spelet samt en kavalj med skjorta som är en replica av huvudpersonens kläder i spelet. Man får även några fina manschettknappar. Riktigt schyst! Dock är kläderna till min sambo, såklart. Får bara hoppas att kavajen passar honom.


Jag är inte helt hundra på ifall man får samlarutgåvan med figuren och allt annat gott till med spelet. Dock var det en bild på figuren med i tävlingen, så man får bara hoppas :).

Är så sjukt glad att få vinna! Jag blev riktigt paff då jag i fredags kollade min mail och såg till min förvåning att jag hade ett mail i skräpposten där det stod "Hitman Competition". Jag blev lite fundersam och undrade ifall det var riktigt eller bara ett elakt skämt. Men efter att ha läst igenom mailet så förstod jag att det var på riktigt. Sen svarade jag på mailet och skickade min adress så de kan skicka hit paketet. Ååh, vad jag längtar! Hoppas att vi hinner få den nästa vecka!

Jag kom även på att detta vore en perfekt julklapp till min sambo... Dock så hade jag redan skickat iväg ett sms till honom och berättat om att jag hade vunnit. Ahhh... damn it. Aja, han är ändå jätteglad att få den :).

Inga kommentarer: