onsdag 7 november 2012

Idag vaknade jag alldeles för tidigt för min smak. Blev väckt av att min sambo helt plötsligt nös i köket, haha. Nysningen fick mig att överge mina drömmer direkt och vakna och undra vad som stod på. Klockan var runt sju ungefär. Sen fick jag veta att Lucy hade spytt i hallen. Min sambo har utvecklat en trevlig färdighet av att kunna helt plötsligt vakna av att höra henne spy någonstans, vilket är praktiskt då han kan gå upp direkt och torka upp det, medan jag sover, hehe! Efter det så kunde jag inte somna om igen. Jag hade en massa slem i halsen och jag märkte hur jag blev piggare och piggare efter varje minut. Sen gick jag upp och åt frukost och fixade till mig. Sen vid elva väckte jag gubben och efter ett tag stack han till jobbet. Japp! Han jobbar nu! Efter sin praktik på Elgiganten så fick han lite timmar. Det är så skönt!

Vi har även beställt ett nytt spel som förhoppningsvis kommer med posten imorgon! Hoppas, hoppas! Och nästa vecka så släpps det nya The Sims 3 spelet, "Seasons"! Längtar! Dock kan jag ej köpa det... Så jag får "låna" det istället så länge!

Just nu är det en massa byggarbetare som klättrar runt på taket och fixar och donar. Innan stod det med kranen utanför köksfönstret och när Lucy fick se det så blev hon sjukt skraj, haha. Det är inte varje dag man ser gubbar sväva utanför fönstret tre våningar upp!

Inga kommentarer: