måndag 18 februari 2013

Gäsp

gäsp* Då är det måndag igen...

Gick upp kvart i sju idag. Jag trevade upp ur den varma sängen och gick upp och började fixa frukost till min sambo. Han ska jobba hela veckan och börjar tidigt. Så upp gick jag och fixade både frukost åt sambon och vår katt Lucy, så är alla nöjda, haha. Sen när han väl åkte iväg till jobbet, så smög jag tillbaka till sängen och sov lite timmar till! Jag hade inte fått så mycket sömn inatt, så det var skönt att sova lite till. Senare så gick jag upp och började städa lite. Det är så skönt att städa nu när man har möblerat om. Det känns mycket lättare och smidigare och även mycket renare, då det inte dammar lika mycket som innan.

Igår så såg vi även på den nya Disneyfilmen "Wreck-It Ralph". Den var väldigt bra! Jag älskade alla tv-spel referenserna. Det är bara synd att det inte är många småbarn som kommer fatta dessa referenser. Jag anser att denna filmen är mest en film för oss äldre, då den ändå handlar om gamla
 arkadspel m.m.


Så nu ska jag äta lite lunch... Vi har inte så mycket hemma för tillfället... inte ens bröd, haha. Så jag får se vad jag hittar. Och efter det blir det väl lite spelande.

Inga kommentarer: