fredag 1 februari 2013

Änltigen har den kommit...

Idag så har äntligen min Hitman-vinst kommit! Efter så lång tid så har den äntligen anlänt! Fick ett brev med posten att det fanns ett paket att hämta, då visste jag direkt vad det var för ett paket. Det var minst sagt ett stort paket, den vägde fyra kilo!

Paketet innehöll:

* Hitman - Absolution Samlarutgåva med figur
* Hitman Kavaj
* Hitman skjorta
* Hitman t-shirt
* Manschettknappar


Vit t-shirt med streckkod och en svart fin skjorta. Tyvärr glömde jag att ta en bild på själva kavajen. Både kavajen och den svarta skjortan var lite för stora för min sambo, vilket är synd.



Och de fina manschettknapparna i en fin liten sammetsask.


Den grymma figuren som föreställer spelets huvudkaraktär Agent 47. Riktigt cool!


Och sist men inte minst... Själva spelet tillsammans med en art-book.

Detta var en riktigt trevlig överraskning på denna underbara fredag. Och inte bara det, vi har även två nya spel som vi har att spela nu, vilket är "Far Cry 3" och "L.A. Noire". Så det blir mycket spel nu! Och nästa vecka på tisdag så kommer onlinespelet "Tera Online" bli gratis att spela! Wooh, så mycket spel nu, så man vet inte vad man ska spela, haha!

Ha en underbar helg! För det kommer jag definitivt ha!

Inga kommentarer: