måndag 25 februari 2013

Har ännu en gång varit uppe sedan sju för att fixa frukost till min sambo. Även denna vecka ska han jobba tidigt, eftersom där han jobbar håller på att renoveras. Så han är där och hjälper till med att flytta saker o.s.v. Trots att det är lite jobbigt med att gå upp tidigt, så gillar jag att hjälpa min sambo. Hade jag inte väckt honom på morgonen, så är risken att han försover sig, haha. Han är riktigt dålig på att gå upp tidigt.

Senare idag, så kommer det en låssmed. Alla lägenheter i området håller på att byta lås. Jag hatar dock att invänta besök från folk som ska fixa något i lägenheten... Jag gillar inte när främmande människor kommer in hit, haha. Och förutom det så fyller jag år på fredag. Då fyller jag 25 år! Helt sjukt hur tiden går... Jag blir bara äldre för varje år som går, usch.

*Gäsp*

Jag hade gärna sovit lite till...

Inga kommentarer: