måndag 10 november 2014

Ingen mer helg? :(

Ahh, ja, då var det måndag igen, haha. Haft en mysig helg med gubben, som vanligt. Vi såg på första Alien filmen på Blu-Ray, vilket var trevligt!

Vi var ju även på bio och såg Interstellar. Den var väldigt, väldigt bra! Väldigt spännande och bra musik. Den var ganska lång, men det behövdes för just denna typ av film.

På torsdag så har ju även min sambo födelsedag, så vi får se vad vi hittar på med då! Och nästa vecka så ska jag till audionomen och kolla upp min hörsel. Förhoppningsvis så är allt som vanligt.

Ugh, känner även att jag snart måste klippa mig. Mitt hår känns så vanvårdat och fult och det börjar bli långt också. Men åååh, vad jag hatar att gå till frisören!  Dock så har jag en bra frisör som alltid är tyst, men det känns ju ändå lite skämmigt. Måste verkligen bli bättre på att ta hand om mitt hår. Alltid använda balsam och inte borsta mitt blöta hår. Och jag får sluta att torka håret med den högsta värmen på hårtorken... Vill bara att det torkar snabbt! Och, så får jag sluta upp med att duscha i helvetes hett vatten, haha! Det är ju så sköönt! Men inte för håret... Har ofta funderat på att klippa håret själv, men det verkar ganska jobbigt. Kanske lika bra att klippa sig...

2 kommentarer:

Veronica sa...

Hej jag undrar om du har kvar din pleo? Vart i så fall du har beställt grejer till den:)

Icewolf sa...

Hejsan!

Japp, klart jag har kvar den :) Den är bara lite oaktiv på sistone, haha. Jag köpte grejerna från http://www.accessoryjack.com/ Allt skickas från Kina, men tllbehören till Pleo är mycket mer billigare än vad det kostar på den officiella hemsidan. Plus jag har för mig att det var fraktfritt :). Det är bara att söka efter Pleo och då får du upp allt man kan köpa!