tisdag 25 november 2014

Shoppat!

Idag så har jag och gubben varit ute och kört runt i stan och shoppat och tittat i affärer. Först så åkte vi till Erikshjälpen där vi donerade lite gamla kläder och så fick vi gratis fika som tack. Så vi tog lite kaffe och varsin chokladboll! Det var väldigt mysigt :). Efter det så åkte vi till Grand Samarkand och tittade runt i affärer. Sedan hamnade vi hos New Yorker och så klart "råkade" vi köpa lite kläder. Fast vi behövde det. Jag behövde verkligen lite nya långärmade tröjor, så jag hittade två fina och så så klart en ny tröja med kattmotiv!


Försöker även köpa lite kläder med lite mer färger än bara en massa grått och svart.

Hur kan man liksom motstå denna??

Köpte även en annan blå långärmad tröja utan motiv. Skönt med lite nya långärmade tröjor (ja, minus den med katterna...). Ska gå igenom min garderob och sortera ut lite snart!

Efter det så åkte vi till Maxi och köpte lite småsaker, inkluderande denna adventskalender till mig! Jag är ett stort barn, okej?!

Adventskalender med Kinder choklad? Såld!

Sedan åkte vi vidare till Willys för att handla mat. Vi köper alltid mat där. Efter att vi hade handlat, så var det redan så pass sent, så istället för att åka hem och äta, så åkte vi till Max. Efter det, så åkte vi hem, mätta och med ömma fötter.

2 kommentarer:

Katja sa...

Hade jag fortfarande ätit choklad så hade jag lätt köpt samma kalender, hur gott som helst ju!! Haha.

Icewolf sa...

Äter du inte choklad? :(