torsdag 29 januari 2015

Glossybox Januari

Så där ja! Nu har man äntligen hämtat sin låda (säkert en timme sedan...) och ska visa upp vad jag har fått för kul ;). Varnar för en bildbomb!


Lådan var mindre än vad jag hade förväntat mig.

Lyxigt inpackat!

Stuff, stuff, stuff!
Första grejen är en proteinbar och proteinpulver från FitnessGuru. Det är väl... okej, antar jag. Jag hade hellre velat ha den där flaskan med detox som man också kunde få, ifall man hade tur.


"Fruit Gorilla and Friends" läppbalsam. Den ska tydligen smaka frukt, men det gör den självklart inte, haha. Dock för tusende såld produkt adopteras en föräldralös gorilla.


"Emite Make Up" läppensel.


"Absolute New York Garlic Nail Treatment" basnagelack med vitlöksextrakt som tydligen ska vara bra för naglarna.




"Make Up Store - Microshadow" Mörk, brun/grå/guldig ögonskugga.


Och slutligen, så fick jag en "Glossy Mag" tidning. Det står om allt från tips och olika produkter.


Lucy ska själv klart testa lådan... :)


Det var allt! Längtar redan till nästa låda! Hoppas bara att den kommer tidigare denna gång...

Inga kommentarer: