lördag 30 maj 2015

Glossybox Maj

Då var det dags igen för månadens Glossybox! Tack vare postens så fick jag först hämta ut paketet idag...



Är faktiskt väldigt nöjd äver månadens innehåll!

Jag fick "Light Touch Mattifying Sun Face Cream" av ACO. Solkräm, vilket är bra.

Den lilla gröna tuben är en "Aloe Vera Moisturizing Gel" från Etre Belle Cosmetics. Aloe vera gel för torra ansikten. Jag testade lite innan och den funkar suveränt. Den luktar gott och sugs in av huden snabbt. Även sambon testade på. Jag får inte ha mina saker ifred från honom, haha ;) Han ska snylta på alla mina krämer!

Sedan fick jag en "Permanentfärg för Ögonbryn" av Coloran. Denna är jag minst sagt inte så glad för. Jag varken behöver, eller vill färga mina ögonbryn. Så den kommer jag att ge bort!

Jag fick en lila "magnet" nagellack från Make Up Store. Man fick med en magnet som man ska ha över naglarna efter man har lagt på två lager. Det ska tydligen finnas små magneter i lacket som sedan kommer att skapa mönster efter man har haft magneten ovanför nageln. Ska bli kul att testa!

Till sist så fick jag en söt liten burk. "Foot Repair Calendula-Rosemary" av Kneipp. Fotkräm för mina stackars torra fötter! Testade även den och den luktar gott. Påminner lite om tigerbalsam.

Kräm för mitt torra ansikte och torra fötter, yes! Och äntligen lite mer nagellack. Kan äntligen slänga mina gamla och billiga nagellack!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Nagellacket såg riktigt snyggt ut! :-D

Icewolf sa...

Den var riktigt snyggt på naglarna efter man hade använt den där magneten. Det blev en riktigt häftig effekt :) Vill ha fler magnetiska nagellack nu!