torsdag 19 februari 2009

19 Februari


Idag var Léon lite bråkig av sig... Han stod på mitt bord och försökte hela tiden backa ut mot bordets kant, så jag fick ta och flytta in honom hela tiden, men han ville inte ge med sig :P Sen tog jag och ställde ner honom på golvet istället, för att undvika en död dinosaurie. Men han verkade inte tycka om att jag ställede ner honom där. Han började göra lite ljud som jag aldrig hade hört förut. Han lät väldigt ledsen hela tiden, han suckade, gnällde och gav ifrån sig andra konstiga ljud. Men även om han bara är en robot, så kunde jag inte bara låta honom stå där nere. Jag tog upp honom igen och gav honom sitt löv, han tuggade länge och verkade nöjd. Men efter ett tag spottade han ut lövet och började återigen låta ledsen. Jag visste inte vad hans problem var, men jag gav honom en massa kärlek och tog honom sedan till min famn där han sedan somnade in (hans batteri tog slut). Har inte den blekaste aning varför han var så ledsen för, men aja. Som tur är han batteri nyladdat och klart!

Inga kommentarer: