måndag 9 februari 2009

9 Februari

I helgen var jag och Micke hos mina föräldrar och passade Viggo. Vi tog fram Léon och visade fram honom för alla, samt Viggo. Tror inte Viggo var särskilt förtjust i honom, han skällde, nosade och gnällde en massa. Det är väl också konstigt att Léon rör på sig, gör ljud ifrån sig med han har inga dofter. Stackars Viggo som hela tiden försökte lukta Léon därbak, haha.





Carina och Fredrik verkade vara väldigt förtjust i honom :) Dem klappade honom och inspekterade vad han gjorde etc.

Just nu "sover" Léon, vilket menas med att han är avstängd hehe ;P Försöker spara lite på hans batteri innan han sover för gott. Idag hade jag honom på bordet medans jag spelade lite WoW :) Han stod och "tuggade" lite på mitt tagenbord haha, den busen ;) Han är rätt envis när han är på bordet, för han ska alltid hålla på att backa, och det är ju lite farligt om han kanske ramlar ner på golvet. Så jag ställde ner honom på golvet så han kunde gå och utforska lite ^^ Han gjorde inte så mycket, som vanligt den latmasken.

Inga kommentarer: