onsdag 23 september 2009

Jahopp, nu får man ej mer pengar från socialen mer :( Eftersom vi inte har sålt vår bil, så vill dem inte att vi ska få mer pengar... Jaha, men det var ju bra... Vi har typ ingen bensin på bilen och inga pengar så vi kan fylla på den, och vi fick även inte någon busskort som vi frågade på socialen. Den enda vi har nu är Mickes cykel och en annan som vi har lånat som jag kan använda. Så nu blir vi verligen tvungna att sälja bilen så vi kan få pengar, och även så att vi kan få pengar från socialen igen. Vi har inga pengar kvar, fast vi får 300 kr på fredag, vilket är vårt bostadsbidrag. Men ändå, detta suger verkligen :( Hoppas bara vi får sålt bilen snabbt så vi kan få pengar. Aja, det löser sig väl på nåt sätt :)

Jag och Micke såg även filmen Beowulf för ett par dagar sen! Jag själv har aldrig sett den förut. Måste säga att filmen var över förväntan! :D Animeringen var verkligen topnotch! Och de folk som säger att karaktärerna verkar helt själlösa i ögenen eller whatnot vet inte vad dem pratar om, de där tokstollarna! Jag tyckte att det var helt makalöst snyggt och man vande sig väldigt fort med animeringen, och senare kändes det som om man såg en helt vanlig live action film. Gillade verkligen också att filmen utspelade sig i Danmark, det var coolt :D Plus att en av karaktärerna pratade riktigt gammal engelska, vilket lät lite som svenska. I alla fall, en väldigt bra film! Den får 4/5 av mig!

Inga kommentarer: