onsdag 30 september 2009

Efter att Micke fixade min dator för nu nästan 2 veckor sen, så verkar allt funka normalt igen! :D Vi har inte installerat något service pack skit från Windows och inget har krånglat! Sköönt! Nu kan man äntligen spela som vanligt igen! :D

Nu ska vi även fixa bilen lite så den kan säljas... Den ska bara städas och tvättas och även laga framlyktan lite. Borde inte kosta så mycket det, men än så länge har vi inga pengar, så vi får fixa fram det på nåt sätt. Känns trist, men vad gör man... Man kan ju sälja saker (som vi redan har gjort) men fast man får pengar av det så går det mesta av det till när man måste skicka iväg sakerna man har sålt *suck*. Och letar jobb gör vi också, men ingen tur där. Fan att Sverige skulle ha sin finanskris nu när jag har kommit in i vuxen livet (som jag inte är så förtjust i heller). Aja vi får se hur det fixar sig. På ett sätt eller annat ska det fixa sig :) Och vi har ju hem och så och ligger inte på gatan. Så länge jag har Micke så är jag glad :)

Inga kommentarer: