söndag 28 februari 2010

Igår var min mamma och pappa här och besökte oss! Dem fick se vår lägenhet för första gången :) Stackarna har inte ens fått se vår gamla studentlägenhet. Men den var ändå inget att se ändå. Dem hade även tagit med sig nästan alla mina saker från mitt gamla rum, det vill säga mina Alien figurer, vargfigurer, kläder och en massa annat! Skönt att få det upp här, synd att jag bara inte har nåt ställe att ställa alla mina figurer på. Senare åkte vi in till stan där dem fick se hur Växjö ser ut, och så senare gick vi till en grekisk restaurang där vi bjöd dem på middag. Så det var mycket trevligt :)

Eftersom det är min födelsedag imorgon, så fick jag en liten förskotts present av mina föräldrar! Jag fick 500 kronor, wooh!! Och idag åkte jag och Micke till Media Markt för att köpa ett spel till Wii för mina presentpengar, men såklart var spelen slut! Men som tur får dem in lite fler exemplarer nästa vecka, så då kan vi köpa spelet! Vi ska köpa "Metroid Prime Trilogy". Alla senaste Metroid Prime spelen samlade på en skiva! Riktigt nice!

Inga kommentarer: