lördag 20 februari 2010

Var ett tag sen jag uppdaterade sedan sist, så det är kanske dags att uppdatera lite igen!

Jo det har ju hänt endel denna vecka... Micke och jag var och såg en gratis förhandsvisning av "I love you Phillip Morris" i Måndags, och det var faktiskt väldigt bra. Och sedan har vi även sett lite andra filmer hemma som Hayao Miazakis nya film "Ponyo". Den var väldigt söt :). Och vi har även fått se en ny skräckfilm vid namn "The Orphan". En film som påminner lite om Omen, fast ändå inte. Den kanske inte verkar särskilt bra, men jag tyckte den var riktigt bra! Äntligen en ordentligt skräckfilm utan en massa ungdomar som springer runt nakna och skriker. Jag gillar verkligen psykologiska skräckfilmer som den här. Och sedan såg vi även "House of wax", som jag har sett innan, men inte Micke.

Förra veckan spelade vi även det nya spelet Bioshock 2, vilket var en riktigt underbart spel. Älskade ettan och tvåan var ju bara helt fantastisk :) Sedan har jag gått runt och haft lite WoW abstinens, haha. Vi har inte spelat sedan början på januari, och sedan i mitten av månaden stängdes vårt internet av, sedan har vi inte kunnat spela mer :(

In other news... Förra året började en visdomstand växa fram i munnen på mig... Såklart redan då var jag orolig, men nu gör det ont varje dag. Inte hela tiden dock, det är mest om jag råkar röra vid tandköttet vid kinden eller råkar få hårda matbitar där. Vi har bett om pengar till tandläkaren från Socialen, och hoppas verkligen att det beviljas. Har inte heller varit hos tandläkaren på ett tag... Har inte vågat... Jag vet att det är dumt, men det är så svårt att komma över skräcken. Bara tanken på att borra... ugh... eller ännu värre, den där plackskraparen! *ryser* Bara tanken på den ger mig ångest.

Well, som ni flesta säkert vet, så har vi mycket snö här i Sverige. Här i Växjö har vi inte bara mycket, utan det ser verkligen ut som Grönland här, om inte värre. Visst, jag gillar snö, men nu får det snart vara nog med snö!









Som sagt, mycket snö. Och det är mer äv vad det ser ut!

1 kommentar:

Ina sa...

nu er mor ose på facebook. hvornår kommer du? ;0)