tisdag 12 juli 2011

Bio idag igen

Idag började jag att packa så småningom! Håller också på att tvätta kläder som vi ska ha med till resan :)

Idag var vi också på bio och såg "Transformers: The dark of the Moon"! Den var väldigt bra, dock en aning för lång. Vi såg den även i 3D, vilket också var trevligt! Dock tycker jag att 3D hade varit mycket bättre om det faktiskt var saker som poppar ut från filmen och inte bara djup.

Visst det fanns vissa småsaker från just den här filmen som poppade ut, men inte på ett "Oh my God, it's in my face!!!" sätt. Plus att 3Deffekterna ser bättre ut i scener där saker inte rör på sig för mycket.

Men annars var allt bra! Förutom ett par idiotor bakom oss som skulle hålla på att prata i tid och otid! Plus att de även drack alkohol! Vem fan dricker alkohol i en biograf? Och varför, VARFÖR måste folk prata under filmen?? Och högt också! Prata kan man göra i sitt eget hem, men på bio borde man väl ändå visa lite hyfs och vara tyst!

Jag älskar att gå på bio verkligen! Men jag avskyr verkligen av hela mitt hjärta folk som har problem med att hålla munnen stängd! Och folk som skrattar under vissa olämpliga scener. Speciellt tjejer ska alltid fnissa när man ser på skräckfilm på bio.

När vi såg på "Paranormal Acitivity 2" blev nästan alla läskiga scenerna förstörda av ett par tjejer som fnissade och skrattade när det hände saker i filmen. Och i senaste Harry Potter filmen var det en tjej som skrattade under en dödsscen! Skrattade! Ibland undrar man om vissa personer...

Ett biobesök är som ett kinderägg, man vet inte vad man får, haha!

Aja, nu ska jag ta och spela lite theHunter! När tvätten väl är klar så kan jag fortsätta att packa!

Inga kommentarer: