fredag 8 juli 2011

Vi hade ingen internet hela dagen igår. En dag kändes som evigheter haha!

Det hade visst hänt något här i Växjö som gjorde att vi och många andra var utan internet hela dagen.

Så vi spenderade dagen igår på att se på tv-serier haha. Vi kollar just nu på "Lost", som jag aldrig har sett förr. Jag har bara sett ett eller två avsnitt, men tröttnade. Och just nu har vi sett 8 eller 9 avsnitt. Och jag älskar den! Jag förstår inte varför jag inte har sett på den tidigare. Dock känner man sig lite obegalig till mods att se en serie som den här innan man själv ska flyga, haha.

Min urinvägsinfektion har också försvunnit tack och lov, som sagt det var bara en mind version. Så jag passade på att dricka mycket vatten och kissa mycket och sen *poof* borta!

Snart dags för Kreta! Nästa vecka på Fredag flyger vi!

Inga kommentarer: