söndag 15 juli 2012

Har beställt Tera Online

Hoppas att alla har haft en bra helg! Det har jag i alla fall! :)

Har tittat på film med gubben och spelat "The Sims 3". "The Sims 3" var sjukt buggigt innan och jag kunde inte spela normalt. Av någon anledning så fryste spelet med jämna mellanrum och sedan körde det på igen. Och efter ett par minuter så fryser bilden återigen! Det var riktigt sjukt irriterande! Men jag lyckades att fixa det genom att rensa på hushåll i grannskapet och har även en mod som heter MasterController, som kan rensa upp spelet på diverse saker. Efter det har spelet inte fryst en enda gång. Men jag är så trött på att EA aldrig fixat spelet ordentligt! Spelet är något av det mest buggiga som jag någonsin har spelat och fast att de släpper nya patchar så fixas aldrig nåt ordenligt! Innan jag skaffade The Sims 3 Pets, så var mitt spel inte särskilt buggigt. Men nu när jag har Pets så har jag en massa problem hit och dit. *suck*

I onsdags denna vecka så beställde jag och min sambo Tera Online Collectors Edition på CDON! Jag har längtat efter att få spela detta underbara spel sedan betatestet slutade. Det var meningen att vi skulle börja spela då spelet släpptes förra månaden, men eftersom vi inte hade tillräckligt med pengar, så fick det vänta. Men i onsdags såg vi samlarutgåvan för 499 kr! Jag tror att samlarutgåvan annars kostar runt 800 spänn. Så vips, beställde vi den! Eftersom vi beställde den i onsdags så trodde vi att den skulle komma på fredagen, men nix. Posten har varit otrolig seg och vi får "lida" igenom helgen utan Tera. Men imorgon borde vi få spelet! *hoppas jag*


  Klicka för större bild

 
Samlarutgåvan innehåller endel saker, som t.ex:
* T-shirt
* Artbook
* En karta över spelvärlden
* En skiva med musiken från spelet
* Spelkort

Och slutligen får man även med lite saker till sina karaktärer i spelet som t.ex ett vitt lejon som riddjur. Annars finns det bara en massa hästar att rida på i spelet.

Fiiin ♥

Filmerna som vi har tittat på i helgen var, "Tree of Life" och "Tales from the Darkside". En drama och en härlig rysare från 90-talet!

Inga kommentarer: