fredag 6 juli 2012

Phew, har gjort en massa idag. Allt från att städa till att byta sänglakan och sedan tvätta kläder! Sedan var jag även i stan för att fixa mina glasögon. Igår så råkade jag knäcka ena bågen då jag ville böja den lite. Knäck sa det! Och sedan stod jag där som en idiot och gapade, haha. Så vi åkte till Specsavers direkt och en optiker lagade den. Sen åkte vi hem och jag tyckte att den nya bågen satt lite snett. Dock tyvärr så hade affären redan stängt... Så det blev fixat idag istället! Och nu är de mycket bättre.

Sen efter allt pysslande i hemmet så spelade jag lite SimCity 4. Roligt spel, men någorlunda svårt haha. Min stad blir bra i början, men efter ett tag så försvinner mina pengar haha. Suger på att fixa med skatter och sånt i spelet. Jag vill att min stad ska bli stor och fin! Men allt bara kraschar :(. Efter lite träning så blir jag nog bättre på spelet, haha!

Nästa år så släpps det äntligen en uppföljare på SimCity! SimCity 4 släpptes år 2003, så det var ett tag sen. SimCity 5 ser ut till att bli en riktigt mysigt spel! Jag älskar, älskar, älskar effekterna som får spelet att se ut som en riktig minatyrstad!


Ahh, synd att man måste vänta till nästa år för att spela. Aja, får spela fyran sålänge!

Imorgon är det fredag, yosh! Goooodis!

Inga kommentarer: