fredag 7 september 2012

Äntligen helg!

Ahh, fredag...

När min sambo slutar på praktiken idag så ska vi till Willys och handla mat och godis för helgen! Jag har varit så sugen på godis hela veckan! Så idag ska jag ha lite lösgodis, nom nom nom!

Annars idag så har jag spelat Dead Island, ett spel som vi nyligen har införskaffat! Det släpptes förra året, men vi har inte riktigt haft råd med att köpa det på ett tag, plus att man har köpt andra "viktiga" spel också, haha. Dead Island är riktigt kul! Det handlar om en semesterparadis som blir infekterat med zombies. Det är ett skräck-överlevnadspel med inslag av rollspel, vilket jag älskar!. Man får utforska en jättestor ö och göra olika uppdrag för folk och sedan går man upp i level o.s.v. Riktigt roligt! Jag älskar att bara gå runt och utforska det vackra paradiset och önska att man kunde få åka dit, minus zombieinfektionen då såklart!

Annars spelar jag lite Tera då och då...

Inga kommentarer: