tisdag 25 september 2012

Storstädat!

Ugh, jag är helt utmattad nu... Jag har nämligen storstädat idag! Har städat badrummet och köket riktigt ordentligt. Badrummet gick fort att städa. Bara tvätta badkaret, vasken och toaletten. Men köket tog mycket längre, säkert två timmar om inte mer! I köket så tog jag ut alla tallrikar och andra saker från köksluckorna och dammade därinne. Efter det så tvättade man av luckorna litegrann. Efter att alla översta skåpen var klara så tog jag dem understa, dammsög i lådor m.m. Sedan tvättade jag av diskbänken och sedan spisen. Tog även och tvättade inne i spisen medan jag ändå höll på. Och sedan ett par andra grejer... Efter att jag var klar med att städa köket så tog jag även och torkade av hyllorna inne i kylskåpet. Efter att jag äntligen var klar med allt så passade jag även på att dammsuga hela lägenheten. Och efter det gick jag ner till soprummet och slängde lite saker. Så... NU är jag klar! Är så trött nu... Ska bara slappa framför datorn nu tills min sambo kommer hem från praktiken.

Inga kommentarer: