måndag 3 september 2012

Det har varit en tidig morgon för mig idag! Runt åtta, så vaknade jag av att någon borrade så fruktansvärt. Jag försökte att somna om, men det höll fan på i en halvtimme! Det lät som om det var grannen intill vårt sovrum. Men det kan också varit någon som var i trapphuset i byggnaden bredvid som fixade saker. Men störigt var det i alla fall! Det slutade med att jag blev jättehungrig och gick upp och gjorde frukost till mig och min sambo. Idag så började min sambo även på praktik! Han åkte för en halvtimme sedan, ungefär. Det är väl trevligt att han har lyckats få en praktik. Dock gillar jag inte att han ska vara där till sju eller sex. Så lång tid utan honom! Klart, jag kan klara mig själv, men det blir ändå lite ensamt. Idag skulle han även förhoppningsvis få ett samtal från en arbetsgivare! Det där lokalvådarjobbet som han ansökte till förra veckan. Jag hoppas verkligen att chefen ringer honom! Det vore så bra i fall han får jobbet!

Jag själv ska ta och småstäda lite och sen får man se vad man hittar på med...

Inga kommentarer: