torsdag 27 september 2012

Har varit nere i källaren idag och fixat och donat! Det ser så sjukt stökigt ut därnere så jag tänkte det vore bäst att städa och även slänga bort endel saker som vi inte behöver. Så nu har man i alla fall slängt lite saker och det känns bra. Det är alltid skönt att städa och fixa! Har burit lite tunga saker och eftersom mina muskler är lika mjuka som kokta korvar så är jag alldeles skakig för tillfället, haha. Så fort man anstränger sig lite så börjar mina armar och ben att skaka. Jag borde verkligen träna!

Jaja, nu när man har fixat lite så kan man kanske ta och spela lite spel! Och sedan vid 16:00 så ska jag tvätta kläder.

4 kommentarer:

Katja sa...

Hahaha, jag är i full fart och städar med mina kokta korvar här också xD Snart är helgen här igen ju! ^^ Känns skönt och slippa tänka på städning då och bara kunna mysa och ta det lungt tillsammans.

Icewolf sa...

Ahh, ja precis! I helgen ska man inte göra någonting alls! Förutom det obligatoriska filmtittandet och tv-spelandet ;).

Katja sa...

Jaa, film och tv-spel är det som gäller här också :-D Har dock inte hittat helgens film/filmer ännu men ska sätta igång och leta :-)

Icewolf sa...

Ahh, haha, usch! Att välja film är det svåraste jag vet! Min sambo kan i pricip välja vilken film som helst. Men för mig, så måste valet vara perfekt! Typ: "Vilken genre är man sugen på ikväll? Vad skulle passa till mitt godis?" Ahh, vilka I-lands problem man har haha. Jag kan sitta i en helt timme och välja!