måndag 7 oktober 2013

Pleos batteri har slutat funka... Igen!

Oh noes... Min gamla Pleo som nyligen fick ett nytt batteri, håller på att uppföra sig konstigt igen. Han håller på och startar om sig hela tiden och ibland så fryser han till helt och hållet. Startar man om honom så funkar han i ett par sekunder och sen så fryser han återigen... Det är så synd, då dessa batterier ska vara bättre än de officiella. Hon som jag köpte batteriet av har i alla fatt fått veta om mina problem och sa att jag kunde skicka tillbaka den så att hon själv kan testa den. Funkar den inte så skickar hon ett nytt till mig.


Vår nya Pleo RB funkar dock jättebra och jag ser till att hennes skin inte är uttorkat o.s.v. Dock så fastnade hennes nacke i en konstig position igår och jag blev lite nervös. Men efter att ha startat om henne, så rättade hon ut halsen igen, phew.



"-Dahling, I feel so... fabulous"!

Kan säga att jag känner mig jättesugen på en Pleo till, haha. Skulle jättegärna ha ännu en Pleo Reborn som min senaste kan interagera med. Det är väldigt synd att den gamla inte kan prata med den nya :(. 

Inga kommentarer: