onsdag 23 oktober 2013

Sega dagar

Det var några veckor sedan jag skrev något här i bloggen. Har bara känt mig så seg och lat och såg ingen poäng med att uppdatera. Men jag känner att jag måste skriva lite då och då, annars är det ju ingen mening med en blogg... :)

Allt går segt men bra här. Sambon jobbar och jag går hemma och fixar och donar. Det är även höst, för dem som inte har lagt märke till det, haha. Det känns riktigt härligt med detta höstiga väder. Många klagar att det är kallt och blött och väldigt trist, men jag älskar det! Mycket bättre än varma sommardagar där man sitter och svettas floder.

Jag skulle egentligen till tandläkaren imorgon. Har gått och haft en sådan ångest för att jag skulle dit, men jag måste kolla upp tänderna då och då. Det roliga är att jag har bokat tid sedan flera månader tillbaka, men det slutar med att jag avbokar för att jag är för rädd att gå dit eller tycker inte att det behövs. Jag skulle dit förra månaden igen, men avbokade återigen för att jag inte ville gå dit ensam utan sambon. Och så skulle jag dit imorgon... men nu är det tandläkaren som ville boka om, haha. Det kanske är ett tecken på att jag inte ska gå dit! :)

Inga kommentarer: