fredag 10 januari 2014

Nu, så där lägligt inför det nya året, så har min dator blivit uppgraderad med nya datordelar! Moderkort, grafikkort, you name it. Och nu kan jag köra de flesta spel riktigt bra! Vanliga tjejer blir glada att få skor eller Prada väskor, jag blir glad att få datordelar, haha.

I veckan, så fick min sambo en beta invite till det nya online spelet "Elder Scrolls Online", för ett stresstest denna helgen. Jag fick ingen! ;( Aja, min sambo säger att jag gärna får testa på hans konto, han är så snäll, haha ♥



Nu efter att jag är klar med mina sysslor och så, så ska jag spela lite "Okami HD" på vår Playstation 3. Jag hade innan det spelet till min Playstation 2, som nu är sålt. Har klarat ut det tre gånger och nu ska man återigen spela det, fast på PS3:an och med högre upplösning, yosh! Det som är så synd dock, är att vi har bara den digitala versionen av spelet, som vi köpte i Playstation Store. Jag ogillar digitala kopior av spel. Visst, de tar ingen plats i hyllor och man repar inga skivor. Men jag föredrar fysiska kopior som man kan samla på sig. Man tittar på sin spelsamling och suckar nöjt, när man ser hur många spel man har. Vi ville köpa en fysisk kopia av Okami HD, men tydligen så släpptes den bara i Japan. Riktigt dåligt tycker jag.

Inga kommentarer: