måndag 27 januari 2014

Söndags Shoppat!

Igår, så var jag och sambon ute och shoppade lite. Vi köpte en ny kudde åt mig. En WellPur kudde, med memory foam. Jag behövde verkligen en sådan kudde. Jag har ofta haft problem med att vakna upp med spänningshuvudvärk i nacken som ibland håller i sig hela dagen, fast du tar värktabletter.


Har testat den inatt och den var verkligen jätteskön. När jag vaknade imorse, så kände jag mig utvilad och bra. Ingen spänd nacke eller tung skalle. Det var dock lite svårt att hitta ett bekvämt sätt att sova på den, då man är van vid en mjuk bomullskudde. Det är så skönt att känna sitt huvud sjunka ner i kudden långsamt.

Köpte även en ny väska till mig! Det var inte tanken att vi skulle göra det, men när jag såg den i affären så fastnade jag för den direkt och min sambo sa att jag borde ha den, älskar honom så ♥ Hittade denna på Game för 199 kr.


På väskan står det "Little Big Planet". Det är en titel på ett spel till Playstation 3. Och sedan en liten Sackboy i garn bredvid :).


Är väldigt nöjd med väskan och kan äntligen slänga min gamla. Nu fattas det bara en ny plånbok!

Inga kommentarer: