fredag 24 april 2015

Glossybox April

Då var det dags igen! Glossybox is in da house!



Jaaag fiiick... En "Omega Repair BB Beauty Balm" från Schwarzkopf, som ska reparera håret.

Sedan var det en rynkkräm (?!) som heter Sérum Végétal Wrinkles & Radiance Smoothing Day Care från Yves Rocher. Det är den andra gången jag får rynkkräm, haha. Jag är tjugosju år! Men den ska tydligen också boosta hudens lyster.

Sedan fick jag en ansiktsmask från MayBeauty som tydligen ska vara jättebra. Kanske testar den ikväll eller i helgen.

Näst sist så är det ett guldigt/glittrigt nagellack från Teez Cosmetics. Jag blev ganska osäker när jag såg den, då jag hatar glitter. Men nu har jag testat den och den är faktiskt inte så pjåkig! Den är igenomskinlig med små guldiga bitar i.

Tillsist blev det en röd "Crayon Lipstick Extra Matte, Kiss" från Lord & Berry. Är också väldigt nöjd över den. Har testat den och den känns bra! Den är kanske liiiite väl röd, men annars är den bra!

Så jag är relativt nöjd med innehållet! Hade hoppats på en mascara, då jag verkligen behöver en ny, haha. Kanske nästa gång!

Inga kommentarer: