tisdag 7 april 2015

Påsken är slut

Hoppas ni alla hade en trevlig påsk! Det hade jag i alla fall. Trots att jag som vanligt bara satt hemma och spelade spel/tittade på film, haha.


Det blev en del godis och så denna ljuvliga påskhare från Lindt! Den var riktigt god! Blir nog att köpa en sådan till nu till helgen, innan de tar helt slut!

Jag är dock riktigt sur på Marabou som inte säljer sina gudomligt goda påskägg med mjölkkräm fyllning numera! Kan inte hitta dem någonstans alls! Till och med folk skriver och frågar om äggen på deras Facebook sida, men får inget svar. Dessa påskägg är sjukt goda och sjukt eftertraktade. Varför är Marabou så dumma i huvudet som inte säljer dessa? Jag åt dessa senast 2013. Förra året så kunde jag inte heller hitta dem någonstans! Buuu, Marabou!

Inga kommentarer: