torsdag 25 juni 2015

Glossybox Juni

Då var det dags för en ny Glossybox! Jag hade turen att få min Glossybox låda av en snäll brevbärare idag! Jag hörde att någon knackade på dörren, men tänkte att det var nog hos grannen för det lät så. Men jag gick för att kolla ändå. Kollade i kikhålet och där stod den en kvinna. Såg inte först att det var en brevbärare. Hon slängde ner reklam och vände sig för att gå. Sedan ser jag att hon har en Glossybox låda i handen. Så jag öppnar upp dörren snabbt och hon kommer tillbaka upp från trappan och ger mig paketet, haha. Hoppas att jag får mina Glossybox lådor med posten nu varje månad!

Så ja, till innehållet då!

Fick ett Re-Shaper hårspray av Sebastian Professional. Hmm, tja... Jag använder inte hårspray och har även kryssat i på min "skönhetsprofil" att jag inte använder stylingprodukter. Oh well!

Fick två nagellacker av Yves Rocher. "Botanical Colour Nail Polish. Matt grön och orange. Ganska trevligt! Har slängt alla mina gamla, billiga nagellacker, så lite nya mer hållbara nagellack är alltid välkomna!

Fick även en tatuering av Lulu DK, "Wonderland Jewelry Tattoos". Lite som dessa man hade som barn. Sånna man duttade på med vatten, haha. Tydligen ska dessa vara väldigt inne i år. I don't care! Hatar trendiga saker! :D

Fick en lippglos av Elizabeth Mott med namnet "Tints & Sass". Ska tydligen lukta körsbär, men det gör det inte tycker jag. Den smakar ganska sött dock.

Och till sist så fick jag en lila ögonskugga från Medusa's Make-Up, "Maneater". Den var riktigt fin. Men tyärr så var den trasig... Det låg pulver i lådan. Men som tur inget som skadade resten av sakerna. Har skickat ett mail med en bild på ögonskuggan till Glossybox Support och hoppas att jag kan få ett nytt!



Inga kommentarer: