fredag 11 september 2015

Ny telefon!

Gissa vem som äntligen har skaffat en ny telefon?!

Meeeeeee!

Är så glad! Har skaffat en Samsung Galaxy S6 och den är jättefin! Den gamla telefonen jag hade var en Iphone 4s. Jag skaffade den ganska sent. 2013 tror jag? Det har i alla fall hunnit släppas en massa nya smartphones under tiden. Min telefon började kännas riktigt seg. Den kunde tänka ett tag när man laddade appar, eller helt och hållet fastna. Alla mina favoritspel gick nästan inte att spela längre, för att utvecklarna bara uppdaterade till de nya telefonerna, såklart.

But here it is! In all it's glory!


Ska inte heller skaffa någon Iphone mer i framtiden. Iphone kan ju knappt göra något i jämfört med andra telefoner. Missförstå mig inte, jag var nöjd med min gamla 4s, men man kunde inte göra sin telefon mer personlig med egna ringsignaler m.m. Med Samsung kan man!

Måste dock ha ett nytt sim-kort, så att jag kan börja pilla med internet grejer o.s.v. Gubben ska även köpa hem lite skärmskydd och sådant!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Tillykke n med den nye telefon kram fra mor

Icewolf sa...

Tak mor!