lördag 19 september 2015

Shoppat loss hos Mediamarkt

Jag och sambon var hos Mediamarkt denna veckan och lämnade in våra gamla Iphone 4s. Man kan lämna in elektronik och få pengar för det. Jag tänkte att vi max skulle få en femhundring för båda.

Men vi fick faktiskt 1387 kr!

Det blev 638 kr för min, som var i princip i nyskick och jag hade allt original innehåll och sedan fick min sambo 549 kr för sin, då hans hade lite fler små repor än min. Och sedan fick vi 200 kr i bonus.

Vi var båda helt överraskade!

Sedan fick vi ett presentkort som vi kunde handla för i deras butik och vi gick direkt till spelhyllan och tittade, haha.

Så det här köpte vi:

Vi har velat ha "Super Mario 3D World" riktigt länge nu, så det var ett givet köp. Och sedan valde vi det nya "Until Dawn" skräckspelet som vi också har önskat oss.

Båda är riktigt bra spel. "Super Mario 3D World" är riktigt roligt att spela tillsammans. Dog nästan av skrattattacker under våra spelrundor, eftersom jag tycker det är lite kul när man misslyckas med så enkla saker i detta spel, haha!

"Until Dawn" har vi än så länge bara spelat i ett par timmar. Men än så länge är det riktigt spännande. Det blir kanske lite mer ikväll!


Sedan lite filmer!


Känns alltid så härligt att kunna shoppa loss sädär utan dåligt samvete. :)

Inga kommentarer: