måndag 28 september 2015

Glossybox September

Fick ju faktiskt månadens Glossybox förra veckan. Var bara lite för lat för att lägga upp en bild här. Men nu så!

Fick en lotion från Kueshi. En så kallad "Anti-Cellulite Booster" som ska bevara hudens elasticitet. Vet inte riktigt om det stämmer, men huden blir len och mjuk i alla fall!

Sedan, en produkt som jag länge har väntat på... En mascara! Eller rättare sagt, en "Roller Lash Mascara" från Benefit Cosmetics. Har testat den lite och den verkar ganska bra.

Fick små pärlor som man ska dekorera naglarna med. "Caviar Pearls" från Glam of Sweden. Verkligen inte min grej. Jag gillar att måla mina naglar. Men jag gillar inte att dekorera.

Sedan en bra grej. En läppbalsam från Naked Lips. Den återfuktar läpparna samtidigt som den ger dem lite färg. Jag fick färgen "Plush Red". Fint röd utan att vara för röd.

Och tillsist en annan besvikelse. Ännu en ögonskugga från Make Up Store, men denna gången en lila. Har redan två lila ögonskuggor och nu en tredje. Jag har inget emot färgen, men jag skulle gärna vilja ha lite mer naturliga färger!


Inga kommentarer: