måndag 8 augusti 2011

Har bokat Skyrim!

Idag förhandsbokade vi spelet "Elder Scrolls V: Skyrim"!

Det känns så bra att vi kommer att få ett exemplar i November!! Är riktigt superivrig! :D

"Elder Scrolls IV: Oblivion" håller jag fortfarande på att spela, jag har fortfarande endel saker att fixa i spelet. Måste fixa det innan "Skyrim" släpps!


Jag älskar rollspel, men är inte så förtjust i japanska rollspel som typ alla tjejer som också spelar är. Många japanska rollspel som t.ex "Final Fantasy" serien är ju väldigt djupa med sina storslagna storyn o.s.v. Men jag föredrar mer "rakt-på-sak" rollspel. Som i "Elder Scrolls" spelen har man sin egen spelkaraktär och gör vad man vill. Göra lite uppdrag, uppgradera sin karaktär med nya vapen o.s.v. och gå på äventyr i det fria världen utan gränser.


Det enda japanska rollspelet jag verkligen gillar är "Kingdom Hearts" spelen där man har mixat ihop Disneykaraktärer med "Final Fantasy"karaktärer. Det är väldigt häftigt.

Men nog om det! Ge mig Skyrim nu! Jag hade sålt min själ för att få spelet tidigare!

4 kommentarer:

Gamemaster sa...

Snacka om att säga mot dig själv, du gillar inte JRPG spel, men ändå älskar du Kingdom Hearts.. som är ett spelet är ett JRPG. Och det finns JRPGs som man får mycket frihet som t ex Xenoblade chronicles till wii.

tycker du borde undersöka mer innan du skriver skit som du själv inte vet.

Icewolf sa...

Jaha?

Jag gillar Kingdom Hearts av andleningen till att det mest är Disney inblandat och tyckte var det rätt intressant att utvecklarna valde att skapa ett spel med en sådan annorlunda blandning.

Och jag vet att det är en JRPG. Och förövrigt har jag faktiskt testat på några antal andra JPRGS. Men jag tycker att alla är mer eller mindre trista.

Och jag tycker du inte bör skriva så när du inte ens känner mig.

jacob hans eric sa...

Coolt jag älskar skyrim spelar det 24 7 på hälgerna hoppas du kommer älska skyrim jag gör det ;)

Icewolf sa...

Jag avgudar Skyrim! Sjukt bra spel! :D