onsdag 19 oktober 2011

Äntligen kan man spela!

Så, wow, tar en liten paus från allt spelandet nu, haha.

Hade lite småproblem med spelet i början, t.ex. att få spelet att flyta på bra o.s.v. Men nu funkar det mer eller mindre perfekt!

Det är riktigt kul, ett av de bästa expansionspaketen på länge!

Jag skapade mig och min sambo och Lucy. Sedan skapade jag en svart häst och en siberian husky hona som jag döpte till Samus! Och såklart har jag tagit lite foton medans jag spelade :).


Min sambo matar hästen Trixer med godis!


Rykta hästarna kan man också göra. Samt rensa deras hovar.




Hundar kan även ta in tidningen. Antingen ger de tidningen till sin ägare eller så gnagar de sönder den.



Katter kan antingen klösa sönder eller ligga ner på tidningar. Kul eftersom vår katt Lucy ska alltid ligga på allt som är platt, haha.







Äntligen kan man gå promenader med koppel! Det kunde man varken i The Sims Unleashed eller The Sims 2 Pets.



Lucy leker i badkaret.



Jag tog min häst till "Equestrian Center" och parade ihop min märr med en hingst. Och senare föddes denna söta föl :).




Det var alla bilder för idag :). Fler kommer senare! Ville bara uppdatera lite!

Ska strax spela lite till!

Inga kommentarer: