söndag 9 oktober 2011

Söndag... ahh...

Avjuter den sista helgdagen med det lilla godiset man har kvar!


Wasabinötter! Starkt men gott!



"Mousse Au Chocolat" från Lindt. Den godaste chokladen ever!


Och när jag inte sitter framför datorn så sitter jag i vardagsrummet och kollar in när min sambo spelar "Fallout 3", haha ;).



Jag själv har inte spelat så mycket... Jag vill så gärna ha "The Sims 3 Pets" nu! Men snart, snart kan jag få spela!

Jag saknar också att titta på "My Little Pony: Friendship is Magic". Av någon anledning så har avsnitt 3 blivit försenad sen förra helgen. Avsnitt tre ska visas den 15 Oktober, nästa lördag alltså. Och sen ska avsnitt 4 komma nästa helg som vanligt, hoppas jag. Jag har förövrigt också sett serien dubbad på svenska på youtube! Fy fan säger jag bara! Inget låter bra när det är svenskdubbat, haha. Det lät t.o.m. bättre på tyska.



Ha en god fortsatt söndag! :D

Inga kommentarer: