onsdag 26 oktober 2011

Har städat

Phew! Idag har jag varit såå duktig!

Jag har städat en massa!

Började med att damma av saker. Sedan tyckte jag att det var dags att borsta Lucys päls. Efter det dammsög jag hela lägenheten. Och efter tog jag en kort paus och åt lite fil med müsli och efteråt diskade jag! :)

Sen tyckte jag också att det var dags att omplantera några av våra växter, så nu är det också fixat!

*stolt*

Och senare ska jag börja laga mat så att den blir klar innan gubben kommer hem från jobbet. Eller ja distansupport, det är egentligen inget jobb, men vi kallar det för jobb, haha.

Jag är en riktig hemmafru från 40-talet, haha!

Medans jag städade låg Lucy och slappade på sängen. Hon har det bra som inte behöver göra nåt i hushållet förutom att se söt ut.




Lat, men söt!


Ahh, nu kan jag slappna av lite!

Inga kommentarer: