lördag 3 december 2011

Gissa vem som har fått en splitterny Iphone?? :D

Inte jag... :(

Min sambo fick igår en Iphone av den senaste modellen ( Iphone 4S) av sin mamma. Hon tyckte att det var dags för honom att skaffa en ny då hans gamla är ful och sleten, haha. Så vips! Fick han en helt ny Iphone!

Jag är inte alls avundsjuk! Inte aaaalls! Okej, bara lite! Okej, jag är väldigt avis, haha!

Hans mamma ville köpa en till mig också, men det får bli någongång nästa år, annars skulle det bli alldeles för dyrt. Och det kan man ju förstå. Men nu när man har sett sambons Iphone i sin helhet så vill jag ha en nu!


Det finns så mycket grymma saker man kan göra! En himla massa appar som jag vill ha, typ som stegräknare, menskalendern (haha) och en annan massa kul.

Har aldrig haft en ny mobil förr, alla som jag har haft har jag ärvt av min familj, haha. Eller ja, min sambo gav mig en helt ny mobil engång. Den var helt ny, men en billig variant. Men var ändå sjukt tacksam. Det var min första helt egna mobil! Den som jag har nu ärvde jag av min pappa, då han skaffade en Iphone, så fick jag hans gamla Ericsson.


Hade önskat mig den i julklapp om det inte vore för den skyhöga priset!


Åhh, min sambo är så lyckosam! En helt ny och svart Iphone 4S... *suckar*

Inga kommentarer: