fredag 16 december 2011

Snart Julafton

Imorse sov jag och Lucy tillsammans, det var mysigt. Hon låg bredvid min kudde i två timmar. Hon brukar inte vilja vara nära oss så ofta. Eller tja, hon har sina regler. Hon vill gärna vara nära oss, men inte vara på oss. Vilket är lite synd då man vill ha henne i knäet då och då, men då blir hon bara jättestel och försöker att hoppa ner. Aja, det kanske blir bättre när hon blir äldre och uppskattar lite ner gos. Eller inte, haha.

Snart är det julafton... Ja, den året gick fort som fan kändes det som. Och snart är det även 2012! och nästa år fyller man 24! Åhh allt går alldeles för fort framåt! Usch och bleh!

Ska fira julafton hos min familj i år tillsammans med sambon :). Vi blir även tvungna att ta med oss Lucy för att det inte finns någon som kan passa henne. Tanken var också att vi skulle lämna henne på ett katthem, men det blev alldeles för sent för det. Så vi får helt enkelt ta med henne.

Det kommer nog att gå bra... Hoppas jag!

Ska fortsätta att städa lite och dammsuga, och därefter ska jag ta och spela lite Skyrim! :)

Inga kommentarer: