torsdag 29 december 2011

Har börjat att vela...

Har testat min Wacom lite smått nu i ett par timmar och vad ska man säga?

Den är väldigt cool och kul att rita på, men jag börjar att vela lite... Jag är osäker på ifall jag ska skicka tillbaka den eller ha kvar den. Jag vet inte hur mycket jag kommer att använda den och föredrar faktiskt att rita på traditionellt sätt. Men samtidigt så vill jag lära mig att rita digitalt. Ja, jag är väldigt osäker och har mycket ångest... Jag är rädd om jag skickar tillbaka den så kanske jag ångrar mig.

Jag känner att jag blir frustrerad när jag ritar, men såklart blir man det när man är nybörjare.

Hmm...

Jag har i alla fall två veckor på mig att bestämma mig. Visst kan man väl ha kvar den, men tänk om den bara kommer att ligga där och damma? Plus att alla dessa program som man ritar på är så avancerade!

Hmm ja, får väl testa lite mer varje dag och sedan får vi se vad som händer :).

Inga kommentarer: