tisdag 28 februari 2012

Fortfarande ingen dammsugare!

Det är tisdag och vi har fortfarande ingen dammsugare! Jag börjar få smått panik och undrar om Webhallen (där vi köpte dammsugaren) vet vad dem sysslar med! Man tycker att det borde gå fort att skicka tillbaka en ny dammsugare och vi trodde att vi redan skulle få vår nya torsdagen eller fredagen förra veckan. Men nope!

På lördag kommer mina föräldrar på besök och får jag inte dammsugaren snart så får jag panik! Jag måste städa en massa också! Tvätta golven! Och det kan jag inte göra förrens jag har dammsugit! Gubben min ska ringa Webhallen och fråga vad fasiken som händer just nu.

*suckar*

Vi har redan fått post, men jag hoppas att det kommer mer vid 13:00. Jag väntar även på mitt nya grafikkort! Han vi köpte den av skickade den redan igår, så man tycker att vi borde ha fått den idag.

Hoppas, hoppas att dammsugaren kommer senare idag...! Och även grafikkortet!

Inga kommentarer: